منوی دسترسی سریع دسکتاپ

 منوی دسترسی سریع دسکتاپ در نرم افزار مدیریت قرارداد و حسابداری تالار کاراهال
تقویم قدرتمندی را در اختیار شما قرار می دهد تا بدون نیاز به وارد شدن به پنل نرم افزار تمامی فرآیندهای مورد نیاز خود را انجام دهید. خدماتی که این تقویم به شما ارائه می دهد شامل:
1) مشاهده تمام قراردادهای ثبت شده در تاریخ های مختلف
2) مشاهده مانده حساب های قراردادها
3) مشاهده منو های غذایی قراردادها
4) مشاهده روزهای خالی تالار و ...

امکان ثبت قرارداد

 امکان ثبت قرارداد در نرم افزار مدیریت قرارداد و حسابداری تالار کاراهال
در برگه ثبت قرارداد بخش های مختلفی قرار دارد که می توان به اطلاعات تکمیلی قرارداد،مشخصات صاحب مجلس،مشخصات داماد و عروس،منوی غذایی،تشریفات، پیگیری های انجام شده،دریافتی ها و پرداختی های انجام شده ارشاره کرد.
1) در بخش اطلاعات تکمیلی قرارداد فیلدهایی از قبیل تاریخ مجلس، انتخاب مجموعه، انتخاب سالن/تالارهای مرتبط با این مجموعه،نوع مجلس(عقدوعروسی،افطاری،ترحیم،همایش و ...)، نوع پذیرایی(پرسی،سلف سرویس)، تعداد مهمانان (منو پذیرایی کامل و عصرانه)، مبلغ قرارداد(مبلغ ثابت یا به ازای هر نفر)، وضعیت قرارداد(درجریان،انجام شده و کنسل شده)، مبلغ ورودی، درصد مالیات، مبلغ تخفیف (درصدی یا مبلغ ثابت)،خدمات اضافه و چاپ قرارداد اشاره کرد.
2) در بخش مشخصات صاحب مجلس، عروس و داماد می توانید تمام اطلاعات فردی و تماسی را مشخص نمایید.
3) در بخش منوی غذایی می توانید تمام منوهای تعریف شده را براساس نوع پذیرایی(پرسی،سلف سرویس) انتخاب نمایید. همچنین می توانید در صورت لزوم تغییراتی در منوی انتخاب شده اعمال نمایید.
4) در بخش پیگیری فیلدهایی از قبیل تاریخ و ساعت پیگیری، وضعیت پیگیری(پاسخ داد، تماس مجدد در تاریخ و ساعت دیگر و پاسخگو نبود) اشاره کرد.
5) در بخش دریافتی ها نیز شما می توانید تمام وجه های دریافتی را براساس نقد،پوز،کارت به کارت، واریز به حساب و چک را ثبت نمایید.
6) در بخش پرداختی ها نیز شما می توانید تمام وجه های پرداختی به صاحب مجلس را براساس نقد،پوز،کارت به کارت، واریز به حساب و چک را ثبت نمایید.

نحوه عقد قرارداد بر اساس(تاریخ،ساعت،ظرفیت)

1) درصورتی که نحوه عقداد قرارداد براساس تاریخ انتخاب شده باشد سیستم در زمان ثبت قرارداد فقط تاریخ مجلس را بررسی می نماید در صورتی که که آن تاریخ رزروی ثبت نشده باشد امکان ثبت قرارداد فراهم می باشد.
2) درصورتی که نحوه عقداد قرارداد براساس تاریخ و ساعت انتخاب شده باشد سیستم در زمان ثبت قرارداد علاوه بر تاریخ مجلس،ساعت برگزاری را نیز بررسی می نماید در صورتی که که آن تاریخ و ساعت رزروی ثبت نشده باشد امکان ثبت قرارداد فراهم می باشد.
3) درصورتی که نحوه عقداد قرارداد براساس تاریخ، ساعت و ظرفیت انتخاب شده باشد سیستم در زمان ثبت قرارداد علاوه بر تاریخ و ساعت برگزاری، ظرفیت را نیز بررسی می نماید در صورتی که که آن تاریخ، ساعت و ظرفیت رزروی ثبت نشده باشد امکان ثبت قرارداد فراهم می باشد.

امکان ثبت رزو موقت

 امکان ثبت رزو موقت در نرم افزار مدیریت قرارداد و حسابداری تالار کاراهال
این برگه به شما امکان می دهد تا بدون ثبت قرارداد در سیستم تاریخی را رزرو نمایید.همچنین می توانید برای این رزرو زمان انقضا تعیین کنید تا در صورتی که این رزرو منجبر به قرارداد نشد سیستم به صورت خودکار این رزرو را حذف نماید.

امکان پیگیری مشتریان و قراردادها(CRM)

 امکان پیگیری مشتریان و قراردادها(CRM) در نرم افزار مدیریت قرارداد و حسابداری تالار کاراهال
جهت فراهم کردن هرچه بهتر بستر مشتری مداری می توان از این برگه استفاده کرد.این برگه شامل فیلدهایی از قبیل تاریخ و ساعت پیگیری، وضعیت پیگیری(پاسخ داد، تماس مجدد در تاریخ و ساعت دیگر و پاسخگو نبود) اشاره کرد.از دیگر مزایای این بخش می توان به جلوگیری از پیگیری های غیر ضروری، اشتراک گذاری تمام پیگیری های انجام شده توسط سایر همکاران اشاره کرد.

نگهداری اصلاحات قرارداد

 نگهداری اصلاحات قرارداد در نرم افزار مدیریت قرارداد و حسابداری تالار کاراهال
از آنجایی که اطلاعات قراردادهای ثبت شده از اهمیت بالایی برخوردار است جهت جلوگیری از بروز خطاهای انسانی سیستم در زمان ثبت یا ویرایش قراردادها به صورت خودکار تغییرات اعمال شده (تمام تغییرات انجام شده) را با ذکر تاریخ تغییرات و نام کاربر ذخیره و نگهداری می کند. شما می توانید در هر زمان نسبت به مشاهده این تغییرات اقدام کنید

امکان ثبت پرزنت (بازدید)

 امکان ثبت پرزنت (بازدید) در نرم افزار مدیریت قرارداد و حسابداری تالار کاراهال
این برگه امکانی را فراهم می کند که بتوانید تمام بازدیدهای که از مجموعه انجام شده است را با جزئیات ثبت نمایید. یکی از مزایای مهم این برگه تعین وضعیت پرزنت (قابل پیگیری،کنسل شده، تبدیل شده به قرارداد) می باشد تا بتوانید پرزنت های قابل پیگیری را برای تبدیل شدن به قرارداد پیگیری نماید. ممکن است شما روز خالی در تقویم خود داشته باشید و با اطلاعات این بازدید ها می توانید برنامه ریزی های لازم را جهت رسیدن به هدف استفاده نمایید.

امکان تعریف منوی غذایی و خدمات

 امکان تعریف منوی غذایی و خدمات در نرم افزار مدیریت قرارداد و حسابداری تالار کاراهال
این برگه شامل دو بخش پکیج ها و غذا و خدمات می باشد.
1) غذا وخمات:در این بخش شما می توانید اطلاعاتی از قبیل عنوان،نوع غذا یا خدمت(غذای اصلی، صبحانه/عصرانه، دسر-سالاد-نوشیدنی،خدمات و تشریفات)،قیمت پایه و قیمت در زمان کاهش از منو را مشخص نمایید. درصورتی که نیاز به تعیین قیمت نباشد می توانید بدون نرخ تعیین کنید. در صورتی که تمایل به اتصال با فرمول تولید دارید نیز می توانید فرمول مورد نظر خود را انتخاب کنید تا در زمان محاسبه آنالیز سیستم به صورت خودکار میزان مصرفی مواد اولیه را محاسبه نماید.
2) پکیج غذایی: در این بخش می توانید منوهای مجموعه را تعریف نمایید این بخش شامل عنوان پکیج،نوع پذیرایی(پرسی، سلف سرویس)، انتخاب مجموعه، قیمت پکیج، انتخاب غذا و خدماتی که در بخش اول تعریف شده اند. در صورتی که بخواهید کاربران فروش نتوانند قیمت پکیج انتخابی را تغییر دهند می توانید از اجباری کردن قیمت پکیج استفاده نمایید تا در زمان عقد قرارداد از خطای کاربران جلوگیری شود.در این بخش به شما این امکان داده شده است تا بتوانید براساس نیازهای مجموعه خود پکیج های متنوعی را تعریف نمایید.

امکان تعریف مجموعه

 امکان تعریف مجموعه در نرم افزار مدیریت قرارداد و حسابداری تالار کاراهال
در این برگه دو بخش معرفی مشخصات مجموعه و ارتباط با سیستم مالی وجود دارد.
1) بخش مشخصات مجموعه به شما این امکان داده شده است که بتوانید مجموعه مورد نظر را براساس (تالار/رستوران) را مشخص نمایید.همچنین می توانید برای مجموعه معیار ذخیره قرارداد در یک تاریخ را براساس(تاریخ،ساعت وظرفیت) مشخص نمایید تا در زمان ذخیره سازی قرارداد سیستم براساس این معیار تاریخ را بررسی و درصورت خالی بودن آن روز ثبت قرارداد انجام شود.یکی دیگر از موارد این بخش می توان مبلغی را بابت کنسلی تعریف نمایید تا در زمانی که قرارداد به هر عنوان کنسل شد این مبلغ را بابت خسارت از صاحب مجلس دریافت نمایید.
2) بخش ارتباط با سیستم مالی شما می توانید سرفصل های درآمد قرارداد و کنسلی را مشخص نمایید.

امکان تعریف تالار (یا سالن)

 امکان تعریف تالار (یا سالن) در نرم افزار مدیریت قرارداد و حسابداری تالار کاراهال
در این قسمت می توانید برای مجموعه هایی که تعریف کرده اید. سالن یا تالار تعریف نماید.این بخش به شما این امکان را می دهد که شما بتوانید براساس نیاز خود بتوانید براساس نوع مجموعه سالن یا تالارهای مختلفی را تعریف نماید.همچنین اگر در قسمت معرفی مجموعه نوع محاسبه را براساس ظرفیت مشخص کرده باشید می بایست در این قسمت ظرفیت هر سالن یا تالار را به صورت مجزا مشخص نمایید

گزارشات پایه

این برگه شامل سه بخش لیست پیگیری های انجام شده،لیست اصلاحات قراردادها و لیست خدمات اضافه ثبت شده می باشد.
1)گزارش پیگیری: در این گزارش امکان مشاهده همه پیگیری ها ثبت شده در نرم افزار قابل مشاهده خواهد بود.این گزارش به شما امکان می دهد تا وضعیت پیگیری ها را بررسی نمایید تا بتوانید به بهترین حالت مشتری مداری را در ساختار مجموعه خود گسترش دهید.
2) گزارش اصلاحات قراردادها: در این گزارش تمامی تغییرات و اصلاحاتی که در قراردادها انجام شده است را می توانید مشاهده نمایید.همچنین امکان مشاهده تغییرات انجام شده در تاریخ های مختلف را می توانید به راحتی بررسی و کنترل نمایید.
3)گزارش خدمات اضافه: می توانید تمامی خدماتی که در قراردادها اضافه شده را مشاهده نمایید.
در تمامی این گزارشات می توانید نتایج را فیلتر کرده تا به بررسی دقیق تری داشته باشید.

گزارشات مدیریت تاریخ

این برگه شامل سه بخش تقویم کاری و روزهای خالی و روز های دارای قرارداد می باشد. همچنین شما می توانید تمامی رویدادهای ثبت شده در تقویم را (ایجاد/ویرایش/حذف) نمایید. از دیگر امکانات این بخش می توان به ایجاد قوانین جهت مدیریت هرچه بهتر تاریخ برای فروش اشاره کرد
1) گزارش تقویم کاری:در یک نگاه، میتوانید اطلاعاتی از قبیل تعداد روزهای رزرو شده ، تعداد تعطیلات رسمی ، روزهای شهادت ،اعیاد و روزهای خالی موجود در یک سال را مشاهده نمایید. همچنین تعداد روزهای قابل رزرو را براساس ماههای خاص ملاحظه نمایید.
2) گزارش روزهای خالی: در یک بازه زمانی مشخص و در یک نگاه روزهای خالی، روزهای پرزنت شده، ایام ولادت، شهادت و دیگر مناسبتها را می توان مشاهده کرد.
3) گزارش روز های دارای قرارداد: در این گزارش روزهای رزرو شده به راحتی در دسترس می باشند و می توان تعداد مجالس ، تعداد نفرات مجالس ، مبلغ تخفیفات ، جمع کل و آیتمهای متنوع دیگر را بررسی نمایید.

گزارشات مانده حساب

این برگه شامل سه بخش مانده حساب قراردادها و پیش پرداخت مجالس و مانده حساب کنسلی می باشد.
1) گزارش مانده حساب قراردادها: در این گزارش که یکی از کار آمدترین گزارشات میباشد براساس بازه تاریخی مشخص میتوانید با یک کلیک تعداد مجالس ، تعداد مجالس تسویه شده ، تعداد مجالس مانده دار و جمع كل مبالغ قراردادها ، جمع کل دریافتی های قراردادها و جمع كل قراردادهای مانده دار را مشاهده نمایید و دیگر نیازی به بررسی کل اسناد حسابداری و صرف وقت و انرژی زیاد نمیباشد.
2) گزارش پیش پرداخت مجالس: در زمان تعریف مجموعه شما می توانید مبلغ پایه جهت کنسلی قرارداد را مشخص نمایید، در هنگام ثبت قرارداد اگر مبلغ دریافتی کمتر از مبلغ تعیین شده باشد در این گزارش قابل مشاهده بوده و می توانید براساس آن اقدامات لازم را مبذول فرمایید.
3) گزارش مانده حساب کنسلی: گزارش کاملی از قراردادهای کنسل شده را ارائه میدهد و در آن تعداد قراردادهای کنسل شده ، کنسلی های جایگزین شده و کنسلی های بدون جایگزین که باید فروخته شوند و گزارشهای مختلف را بصورت تفکیکی میدهد و این امکان را فراهم می آورد تا شما بتوانید برنامه ریزی دقیقتری انجام بدهید.

مدیریت هزینه (Cost Control)

این برگه شامل دو بخش فرمول تولید و آنالیز می باشد.
1) فرمول تولید: با استفاده از این برگه می توانید فرمول مواد خوراکی و مصرفی را تعریف کنید.از امکانات دیگر این قسمت می توان به درصد تعداد مهمان اشاره کرد.
2) آنالیز: این بخش شامل حواله انبار، ریسیپی و ریسیپی کارت می باشد.
الف) حواله انبار ، دستور خروجی لوازم به صورت جزبه جزء را صادر می کند.
ب) ریسیپی ، درصد غذای طبخ شده را به مدیر تولید اعلام می نماید.
ج) ریسیپی کارت، این امکان را برای آشپزخانه فراهم می آورد که به مقدار تعیین شده در آنالیز از مواد مورد نیاز استفاده کند

امکان تعریف صندوق، حساب

این قابلت به شما امکان می دهد تا برای مجموعه های مختلف چندین صندوق، اسناد دریافتنی و پرداختنی تعریف نمایید. تا در زمان ثبت اطلاعات دریافتی،پرداختی قرارداد از آن ها استفاده نمایید.

مدیریت کاربران

 مدیریت کاربران در نرم افزار مدیریت قرارداد و حسابداری تالار کاراهال
این برگه به شما امکان می دهد تا کاربران مختلف با سطوح دسترسی مختلفی ایجاد نمایید. همچنین می توانید عملکرد کاربران را بررسی نمایید.

کاربر تحت شبکه

این بخش امکان استفاده همزمان چندین کاربر بروی سیستم های مختلف را فراهم می سازد تا بتوانید به صورت همزمان از نرم افزار استفاده نمایید.

سیستم یکپارچه مالی و حسابداری

این سامانه به شما امکان می دهد تا تمام خدمات مالی و حسابداری مجموعه خود را بدون نیاز به نرم افزار دیگری انجام دهید. این سیستم شامل سیستم اسناد حسابداری،سیستم خزانه، سیستم انبار، فروش می باشد.برخی از فرم های سیستم شامل: سند حسابداری دوبل، دریافت نقد و بانک، پرداخت نقد و بانک، سند هزینه، فاکتور خرید، رسید مستقیم، فاکتور فروش و خدمات و گزارشات جامع می باشد.

زیر بسته پیام کوتاه

 زیر بسته پیام کوتاه در نرم افزار مدیریت قرارداد و حسابداری تالار کاراهال
این سامانه امکاناتی از قبیل ارسال پیام در زمان ثبت قرارداد، تغییر در قرارداد، پیام یادآوری جهت تسویه حساب قرارداد، پیام تبریک سالگرد ازدواج را دارا می باشد. با این سامانه شما می توانید فرآیند مشتری مداری را هرچه بهتر اجرا کنید.

زیر بسته حقوق و دستمزد

در سیستمهای مالی و اداری یکی از مهمترین قسمتها، بخش مربوط به استخدام، کارگزینی، حقوق و دستمزد، بیمه و مالیات میباشد، و همانطور که می دانیم رضایت پرسنل از محاسبه صحیح و پرداخت به موقع حقوق و دستمزدها منجر به رضایتمندی کارکنان گردیده و با افزایش بهره وری آنان در نهایت بازده عملیاتی مجموعه را در بر خواهد داشت. مطمئنأ حسابداران و مدیران بدلیل قوانین متعدد و تنوع استخدام ها در این بخش با مشکلات بسیاری مواجه هستند، برخی از این مشکلات بدلیل ضعف قوانین و برخی دیگر به دلیل جزئیات پیچیده آنهاست. محاسبات حقوق از یک طرف و همسان سازی آنها با سازمانهای بیمه ای و مالیاتی از طرف دیگر موجب اتلاف وقت بسیار زیادی از مدیران مالی و حسابداران می گردد. این زیر سیستم با توجه نیازهای تالارها پیاده سازی شده است و به شما امکان می دهد تا بتوانید چارت سازمانی، گروه های حقوقی(روزمزد، پیمانی و ماهیانه) و پرسنل را تعریف نمایید و در زمان اجرای هر قرارداد حضور هر پرسنل را ثبت نمایید. فرآیند محاسبه حقوق پرسنل به صورت خودکار صورت می پذیرد و می توانید برای همیشه از محاسبات پیچیده و خسته کننده حقوق و دستمزد رهایی یابید.

زیر بسته چاپ چک

 زیر بسته چاپ چک در نرم افزار مدیریت قرارداد و حسابداری تالار کاراهال
نرم افزار چاپ چک این امکان را به شما می‌دهد که در کوتاه‌ترین زمان و ساده‌ترین روش، اطلاعات درخواستی خود را بر روی چک، چاپ نموده و هم‌چنین از گزارش چک‌های ثبت شده و یادآوری موعد سررسید، بهره‌مند شوید.
1) ثبت و چاپ سریع چک: به‌سادگی اطلاعات اساسی چک را ثبت و نسخه‌ی چاپی تحویل بگیرید.
2) سازگار با تمامی چاپگرها: نیازی به خرید چاپگر مخصوص نیست! حتی با چاپگر لیزری A4 هم می‌توانید چک، چاپ کنید
. 3) یادآوری موعد چک: یادآوری موعد سررسید چک توسط نرم‌افزار و سامانه‌ی پیامک (درصورت سفارش)
4) گزارش چک‌های صادره: مشاهده و جستجوی چک‌های ثبت‌شده، بر اساس تاریخ و طرف حساب

دستیار کاراهال

وب اپلیکیشن کاراهال، اپلیکیشنی جامع و کاربردی است که در یک نگاه وضعیت فروش تالار، مدیریت مانده حساب، دریافتی ها،منوی غذایی و... را نمایش میدهد. این داشبورد به مدیر تالار در تجزیه و تحلیل آمارهای فروش کمک می‌کند و مواردی مثل آمار فروش ماهانه، تعداد قراردادهای ثبت شده، تعداد مجالس کنسل شده را بررسی می کند و روند تغییرات آنها را در یک دوره مشخص نمایش میدهد. وب اپلیکیشن براساس شاخص هایی مانند رشد فروش، درصد فروش از دست رفته، میانگین درامد ماهیانه به ازای هر قرارداد، چرخه فروش، نسبت بهره‌وری فروش و … ایجاد شده است. همچنین مدیران می توانند تمام فعالیت های انجام شده در نرم افزار را بدون نیاز به حضور در تالار بررسی نمایند.از دیگر قابلیت های این پلیکیشن می توان به تعیین سطوح دسترسی کاربران اشاره نمود با این امکان مدیران تالار می توانند دسترسی های مختلفی را برای پرسنل نیز ایجاد نماییند تا پرسنل نیز بتوانند منوی غذایی قرارداد ها و خدمات قابل ارائه برای هر مجلس را مشاهده وبراساس آن مجلس را بی نقص برگزار نمایند.