دانشِ 20 سال تجربهی مدیریت تالار را برای رفع نیازهای شما جمع آوری کردیم!
مفتخر هستیم که با ابزار کاراهال، مدیران تالار توانستهاند تاکنون بیش از 50،000 مجلس مجموعه خود را بینقص برگزار نمایند.
آخرین مقالات
چگونه فرایندهای کسب و کار را آنالیز و تحلیل کنیم؟
اینکه مدیران تالار چطور میتوانند، بدون هیچ نقصی و به بهترین شکل مراسمهای رزو شده را برگزار کنند. از جمله مباحث گفته شده در این مقاله به شرح زیر میباشد:
مدیریت سرپرستان مختلف تالار، مدیریت پرسنل تالار، مدیریت هزینههای مالی
از جایی که هستید شروع کنید
از آنچه دارید استفاده کنید و کاری که میتوانید را انجام بدهید.
قانون طلایی برای هر تاجری این است:
خود را به جای مشتری بگذارید.
10 ویژگی که یک مدیر تالار پذیرایی خوب باید داشته باشد
کمتر کسی در هنگام رزرو تالار پذیرایی به اینکه یک مدیر تالار پذیرایی خوب چه ویژگیهایی باید داشته باشد، توجه می کند اما این مهم ترین ملاک برای داشتن یک مراسم عروسی مرتب و منظم می باشد.
ویژگیهای یک تالار پذیرایی خوب برای مراسم عروسی
برای انتخاب یک تالار پذیرایی خوب برای مراسم عروسی باید چه ویژگیهایی را مد نظر قرار داد؟ آیا فقط ملاک هایی همچون قیمت تالار و مکان آن می تواند برای انتخاب کافی باشد؟
اگر شما از مشتری خود مراقبت نکنید،
رقیب شما از او مراقبت خواهد کرد.
به جای استخدام افراد با مهارت،
افراد با اشتیاق را به خدمت بگیرید.
۵ ویژگی برجسته پرسنل تالار عروسی
خدمه و کارکنان تالار عروسی، وظایف مختلفی را در تالار بر عهده دارند، از جمله پذیرایی از مهمان ها ،راهنمای و مسئولیت کنترل تالار به همین دلیل فرم و طراحی لباس آنها باید طوری باشد که بهراحتی بتوان آنها را از سایر مهمانهای داخل سالن تشخیص داد. لباس و نوع پوشش کارکنان و خدمه تقریباً بهاندازه طراحی داخلی سالن اهمیت دارد.
با عضویت در خبرنامه میتوانید از آخرین خبر های کاراهال با اطلاع شوید.