بهترین نرم افزار حسابداری تالار پذیرایی
در این مقاله می خواهیم یک سری اطلاعات مفید را درباره بهترین نرم افزار حسابداری تالار پذیرایی در اختیارتان قرار دهیم. در حال حاضر نسخه های نرم افزاری خاصی برای اصناف گوناگون طراحی و تولید شده اند که هر کدام دارای امکانات محاسباتی و نظارتی خاصی می باشند.
قانون طلایی برای هر تاجری این است:
خود را به جای مشتری بگذارید.
عملکرد نرم افزار حسابداری تالار پذیرایی چگونه است؟
به طور کلی این گونه می توان گفت که در زمان های گذشته صاحبان تالارهای پذیرایی با استخدام تعداد زیادی از پرسنل سعی بر این داشتند که بر هر نقطه از تالار دید داشته باشند و نظارت کنند، اما به مرور این روش ها با توجه به هزینه های گزافی که برای صاحبان و مدیران تالارهای پذیرایی به همراه داشت، منسوخ گرددند و کم کم رو به استفاده از نرم افزارهای تالار پذیرایی آورده اند و از روش های سنتی و منسوخ شده فاصله گرفتند.
نرم افزار حسابداری تالار پذیرایی یکی از انواع نرم افزارهای پرکاربرد در بین تمامی نسخه های نرم افزاری می باشد، چرا که بر همه ارکان مالی و حسابرسی نظارت مستقیم دارد. در یک مراسم عروسی همواره افراد متعددی حضور دارند که هر یک سفارشات و منوی غذایی خاصی را درخواست می کنند و دیگر زمان چرتکه انداختن و محاسبه دستی گذشته است. با استفاده از نرم افزار حسابداری تالار پذیرایی می توان گزارش های مختلفی را تهیه و تنظیم کرد که از جمله آنان می توان به این موارد اشاره نمود:
- امکان تهیه و تنظیم گزارش های روزانه از موجودی و مانده حساب
- امکان تهیه گزارش به فرمت های مختلف JPEG ،EXCEL ،PDF ،WORD
- امکان تهیه و تنظیم گزارش از میزان سود دریافتی در خرید و یا استفاده از کالا
- امکان ارائه گزارش یادآوری رسیدن موعد اقساط و یا فاکتور هر یک از کالاهای خریداری شده
راهکار جامع مدیریت قرارداد و حسابداری کاراهال
نرم افزار کاراهال در بین افراد شاغل در این زمینه طرفداران خاص خود را دارد چرا که محیطی ساده و قابل فهم دارد و هرکسی می تواند توانایی این را به دست آورد که از این نرم افزار بهره ببرد و استفاده کند. نرم افزار کاراهال ویژگی ها و امکانات خاص خود را دارد که می توان به برخی از آنان به صورت مختصر اشاره کرد از جمله:
- تقویم پیشرفته رزواسیون
- ثبت و بایگانی تعداد سفارت غذا
- برنامه های جامع مدیریت انبار، ورودی خروجی و حواله
- استفاده آسان بدون نیاز به داشتن تحصیل در رشته حسابداری
- قابلیت جستجو سریع در جمیع اطلاعات بر اساس شماره قرارداد، تاریخ ثبت یا اجرای مراسم، نام مشتری و …
- قابلیت ثبت نمودن کنسلی ها و کلیه جرایم احتمالی
- امکان ثبت نمودن انواع مختلف مراسم ها و امکانات تالار عروسی
- معرفی انواع منوی های غذایی و نوع کیفیت آن ها
- تهیه فایل های پشتیبان از اطلاعات و امکان بازیابی آن ها
- ....
دلایل اهمیت استفاده از نرم افزار حسابداری تالار پذیرایی
نرم افزارهای حسابداری تالار عروسی علاوه بر امکانات مبتدی حسابداری، یک سری امکانات خاصی را در اختیار این صنف قرار می دهند و به عنوان ابزاری قدرتمند جهت مدیریت تالارهای عروسی و رستوران ها به حساب می آیند. صاحبان تالارها می توانند جهت ثبت نمودن قراردادهای تالار خود کلیه موارد مانند مشخصات عروس و داماد، نوع مراسم، منوی انتخابی هر یک، مبلغ غذاهای منو، تعداد مهمانان، نوع سالن، اسامی طرف قرارداد و … را وارد کنند.
در زمان ثبت کردن قرارداد ممکن است طرف قرارداد یک سری موارد جانبی مانند دی جی، نور افشانی و گل آرایی را نیاز داشته باشد، امکان ثبت نمودن این قبیل موارد در نرم افزار حسابداری تالار عروسی وجود دارد. پس از ثبت نمودن قرارداد نیز کلیه مراحل دریافت مثل وجه نقد، چک، حواله و … در نرم افزار حسابداری تالار پذیرایی ثبت می گردد.
مهم ترین امکانات نرم افزار حسابداری تالار پذیرایی
به طور معمول یک سری امکانات مهم و کاربردی در نسخه های نرم افزاری حسابداری تالار پذیرایی وجود دارد مثل تقویم که می توانید به آسانی از تاریخ های گوناگونی مثل روزهای رزرو تالار، تعطیلی ها و شهادت ها و … مطلع شوید. نرم افزارهای حسابداری تالار پذیرایی این امکان را برای افراد فراهم می کنند تا بتوانند چندین منو مانند منو طلایی، نقره ای، برنزی و … را تعریف کنند و بتوانند بر طبق نیاز مشتری آن ها را راهنمایی کنند و منوهای مختلف را در اختیارشان قرار دهند. برخی از این امکانات عبارتند از:
کلام آخر
در این بخش از مقاله به توضیح بهترین نرم افزار حسابداری تالار پذیرایی پرداختیم و تمام تلاش خود را کردیم که اطلاعات جامعی را در خصوص امکانات و اهمیت استفاده از نرم افزار حسابداری تالار پذیرایی در اختیارتان قرار دهیم. همچنین تشکر می کنم از همه شما عزیزان که تا پایان مقاله همراه ما بودید و خواهشمندم نظریات خود را برایمان کامنت کنید.